SA-MP 0.3z RC
SA-MP 0.3z este mai mult un update de securitate, iar echipa SA-MP lucreaza din greu pentru a-l lansa cat mai repede. Sunt cateva facilitati noi care au fost adaugate, dar mai este nevoie de timp pentru a fixa anumite bug-uri aparute in 0.3 pe parcursul acestui RC.
S-a updatat sincronizrea shootingului pentru gloantele armelor
Toate impuscaturile sunt acum compensate de lag, asta inseamna ca de-acum poti sa tintesti skin-ul jucatorului.
Server-ul acum are un acces imbunatatit cand vine vorba de informatiile legate de glont (=bullet) … Adica de-acum inainte serverul stie daca jucatorul loveste un jucator, obiect, masina, etc.
#define BULLET_HIT_TYPE_NONE 0 #define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER 1 #define BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE 2 #define BULLET_HIT_TYPE_OBJECT 3 #define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ); – wiki.sa-mp.com
De-acum functiile OnPlayerGive/TakeDamage() transmit si partea corpului care a fost lovita. Daca scriptul tau foloseste aceste functii, trebuie sa le updatati header-ele.
forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart); forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);
Alte lucruri
– Un nou parametru adaugat in server.cfg ‘messageholelimit’ pentru a preveni atacurile DoS.
– Rivershell gamemode updatat la versiunea 2.
– Eliminata posibilitatea autoaim din controlul joypad-ului
– Adaugat BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
– Reparata o problema legata de particulele fumului (gunsmoke)
Downloads: here