A inceput scoala, dar se pare ca astazi mi-am terminat lectiile mai repede decat credeam, asa ca am dat un ochi peste cererile voastre, si am decis sa o rezolv pe urmatoarea:
As vrea sa il corectez pe cititorul meu, aceste comenzi se pot creea folosind callback-ul IsPlayerInRangeOfPoint();
In continuare, am sa va arat cum introducem, spre exemplu, comanda: /disarmrange. Voi creea comanda folosind ZCMD si SSCANF.
Procedura este simpla:
1. Se stabilesc parametrii (new range;)
2. Se parcurg toti jucatorii (folosind functia foreach)
3. Se verifica daca jucatorul (i) este in raza de actiune (range). x, y, z reprezinta coordonatele adminului / jucatorului care executa comanda (se va folosi GetPlayerPos)
4. Dupa ce conditiile au fost indeplinite, se executa o anumita functie, in cazul nostru, ResetPlayerWeapons(i); care reseteaza (confisca) armele jucatoriilor care se afla in raza de actiune a comenzii.
Sfarsit!
Speram ca ti-a placut tutorialul, daca ai intampinat probleme / dificultati nu ezita sa lasi un comentariu, pentru a primi ajutorul necesar!