fbpx

SA-MP 0.3z

de Mihai-Alexandru

logo

SA-MP 0.3z RC

SA-MP 0.3z este mai mult un update de securitate, iar echipa SA-MP lucreaza din greu pentru a-l lansa cat mai repede. Sunt cateva facilitati noi care au fost adaugate, dar mai este nevoie de timp pentru a fixa anumite bug-uri aparute in 0.3 pe parcursul acestui RC.

S-a updatat sincronizrea shootingului pentru gloantele armelor

Toate impuscaturile sunt acum compensate de lag, asta inseamna ca de-acum poti sa tintesti skin-ul jucatorului.

Server-ul acum are un acces imbunatatit cand vine vorba de informatiile legate de glont (=bullet) … Adica de-acum inainte serverul stie daca jucatorul loveste un jucator, obiect, masina, etc.

#define BULLET_HIT_TYPE_NONE            0
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER          1
#define BULLET_HIT_TYPE_VEHICLE         2
#define BULLET_HIT_TYPE_OBJECT          3
#define BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT   4

forward OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ); – wiki.sa-mp.com

De-acum functiile OnPlayerGive/TakeDamage() transmit si partea corpului care a fost lovita. Daca scriptul tau foloseste aceste functii, trebuie sa le updatati header-ele.

forward OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid, bodypart);
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart);

Alte lucruri

– Un nou parametru adaugat in server.cfg ‘messageholelimit’ pentru a preveni atacurile DoS.
– Rivershell gamemode updatat la versiunea 2.
Eliminata posibilitatea autoaim din controlul joypad-ului
– Adaugat BULLET_HIT_TYPE_PLAYER_OBJECT 4
– Reparata o problema legata de particulele fumului (gunsmoke)

Downloads: here

 

Comentarii

S-ar putea sa iti placa